Szerviz szolgáltatás


Szerviz szolgáltatás vásárlás után:

A tablet értékesítésével nem ért véget az ügyféllel való kapcsolattartásunk. Éppen ellenkezőleg: az értékesítés utáni időszakban tanúsított ügyfélközpontú magatartás határozza meg cégünk elismertségét, és jó hírnevét. Fontos, hogy a vásárlást követően felmerülő kérdések, problémák és meghibásodás esetén ugyanazzal a szakértelemmel, támogató magatartással álljunk az ügyfelek rendelkezésére, mint az értékesítési folyamat során. Ez különbözteti meg a szakkereskedést más értékesítési csatornáktól.

Szervízszolgáltatás garanciaidőben:

A vásárlást követő negyedik naptól a termékre vonatkozó jótállási időszak végéig garanciális ügyintézéssel állunk ügyfeleink rendelkezésére.

Szerviz szolgáltatás garanciaidőn túl:

A jótállási időszak lejáratát követően, vagy garanciális körbe nem tartozó meghibásodások esetén szervizünk megállapítja a hibát és ajánlatot ad a javításra, melynek elfogadása esetén javítja a készüléket. Az általunk vállalt javítások között megkülönböztetünk szoftveres és hardveres javításokat. Hardveres hibáknál nem csak alkatrészcserével, hanem akár alaplapon történő javítással is foglalkozunk.

Szervizszolgáltatásaink színvonalát az alábbiak biztosítják: 
- a szerviz könnyű elérhetősége mind személyesen mind telefonon hétköznap 10-18h között
- javításokhoz a gazdaságos javítás érdekében új és használt alkatrészekkel egyaránt rendelkezünk
- a javítás gazdaságosságtalanságáról tájékoztatjuk ügyfeleinket és alkatrészként való beszámítási vagy felvásárlási lehetőséget kínálunk
- gyors javításra törekszünk és felvilágosítást adunk a javítási folyamat aktuális állásáról (hibamegállapítás, árajánlat, esetleges alkatrészrendelés, javítás, tesztelés)
- igény esetén az azonnal elhárítható hibák azonnali javítását is vállaljuk.